Sunday, June 27, 2010

Rindu

Salam & good day to all...

Hm, since nak habis belajar nie (1 more sem to go!!), rasa rindu plak dgn member-member sekolah dulu especially time kat MRSM Jasin. After almost 15 years of studying, it will soon come to the end (if aku tak sambung Master & PhD la). Penat jugak study nie eh, 15 tahun aku belajar (formally) non-stop hokayy!! Bangga giler and alhamdulillah, byk kejayaan yg aku dah kecapi. Thanks to all my teachers & lecturers~

InsyaAllah, I'll be meeting few of my friends yg balik bercuti from oversea. Looking forward for the souvenirs guys!!! Hehe..as mentioned in previous post/entry, there'll be a reunion with my ex-PUM mates kat Melaka. InsyaAllah, ktorg akan singgah MRSM Jasin to do some sharing with the juniors there (it's time for us to give back something to the school rite?). I got few old pics of me & my friends (time kat sekolah dulu-dulu) to share. Jejom tengok jom~

my ex-classmates, 405/505 in memory~

my ex-BWP mates~ =)

pic after graduation~

last paper of SPM 2005~


Besides my ex-schoolmates, I also miss the people who I used to work with during my internship in Schlumberger Labuan. Oh, walaupun Labuan tu memang tak best, tapi there are some good memories I had when I was there. Ingat lagi biler mula-mula sampai, rasa lonely sgt sebab takde member. Tapi lama-lama biler dah get along with all the people there, macam-macam ktorg buat such as karaoke, main paintball, BBQ, lepak-lepak tepi pantai, open house, birthday celebration & many more. Lagi tersentuh bila some of them even asked me, bila nak datang balik kat Labuan tu. Huhu..sangat-sangat terharu ye biler ada org cam rindu kat kita. Hehe..

~Schlumberger Completions Labuan~

with some of the friends that I met there..

paling dirindui, the Penghulu Tuah Boys a.k.a
my housemates for 8 months! =)


Huhu..memang sedih biler terkenang kisah-kisah dulu. Entah kenapa lately mood rindu tu selalu dtg. Hmm,really miss the old time. Kan best kalo ada mesin masa, just nak tengok balik je masa-masa dulu. Ok, enough writing coz I might be 'crying' as the more I write.


p/s: rindu gak kat member-member yg pernah keje sekali time join event kat UTP nie such as ConvoFair, TEC, CASFUMAL & CPW.. =)

No comments: